Volkswagen bo iz ozadja predstavil rivala Fordovima modeloma Bronco in F-150. Podjetje bo preko svoje sestrske znamke Scout predstavila svoje prve avtomobile. Poznavalcem bo jasno, da gre pri Scoutu pravzaprav za oživitev znamke 4×4 International Harvester. In kako to, da bo med njimi rival Fordovim legendam?
Scout, Volkswagnov podaljšek, predstavlja 4×4 in pick-up
Med vozili v oči padeta dva. Scout bo predstavil električnega terenca, ki bo tekmec modelom Land Rover Defender in Ford Bronco ter električni pick-up, ki se bo pomeril s Fordom F-150.
Scout, med letoma 1971 in 1980 rival Jeepu Wranglerju, bo zdaj visoka 4×4 in pick-up obdelal z retro-futuristično zasnovo, ki se je močno zgledovala po International Harvester Scout II. Fotografije kažejo, da imata oba modela nekoliko kvadratno obliko. z navpično nameščenimi zadnjimi lučmi in zavihanimi C-stebrički. Vozila bodo imela tudi debele terenske pnevmatike, čeprav je možno, da bodo na voljo tudi bolj cestno osredotočene različice.
Avtomobile bodo izdelovali v Južni Karolini
Scoute bodo izdelovali v novi tovarni v Južni Karolini v ZDA z uporabo baterij in elektronike, ki jih bo dobavila Magna. Temeljili bodo na novi lestvičasti platformi, ki naj ne bi bila popolnoma nepovezana z arhitekturama MEB in PPE, ki jih za električne avtomobile uporablja matično podjetje skupine Volkswagen. Prvi Scouti bodo s proizvodne linije zapeljali leta 2026, skupina VW pa načrtuje postopno povečanje proizvodnje tovarne na 200.000 avtomobilov letno.
Skupina VW je svojo namero o oživitvi znamke Scout objavila pred dvema letoma, pod vodstvom takratnega izvršnega direktorja Herberta Diessa. »Elektrifikacija ponuja zgodovinsko priložnost, da kot skupina vstopimo v zelo privlačen segment pick-upov in športnih terencev, kar poudarja našo ambicijo, da postanemo pomemben igralec na trgu,« je dejal Diess.
Vse to je del 5-milijardne naložbe v Scouta, ki sicer proizvaja podobno zasnovana pick-upa R1T in SUV R1S.
SEO urednik